AselBebekveAnnesi Ferda94 aynı dertten muzdaribim kucağımda yarim saat bile çıkarmaya çalıştığım oluyor ama gazı çıkmıyor 1 aylık olduk dun sancidan gece rahat uyuyamiyor
BelaCivciv Ferda94 Karın üstü yatırıp denediniz mi? Öyle hem ağızdan hem popodan çıkarıyorlar hareket ettikçe
Fatimaafr İki çay kaşığı kimyon içirin, şekerli olsun ama sancıyı anlor alır. İbrahim Saraçoğlu’nun önerisi :)
Gizemlim Fatimaafr benim bebegimde cok gazli burda post actim dun bebege verilmez dedi herkes bende vermedim ne yapacagimi şasirdim gazdan uyumuyor cocuk.
Minikmucizemiz1301 Gizemlim ben ilk haftasindan sonra tane kimyon öğrendim yarim cay kaşığıyla verdim hic bir sorun olmadi cok minim verip deneyin gercekten inanılmaz işe yarıyor bilinen bütün damlaları deneyen biri olarak
Minikmucizemiz1301 Gizemlim her damla her bebege malesef uymuyor denemek gerekiyor ben neredeyse hepsini denedim en iyi gelen sab Simplex le mafloru birlikte kullanmak oldu mesela ama dediğim gibi her bebege kesin şu damla işe yarar demek malesefki mümkün degil ama sab Simplex i denemenizi tavsiye ederim
Minikmucizemiz1301 Gizemlim olur ama ince tülbentten geçirip süzmeniz gerekir kimyonun tortusu vs kalmaması lazım birazda seker ilave etmelisiniz