Herkese merhabalar
Sütüm bittiği için göğüs pompamı satmak istiyorum. Çok az kullandım Aralık ayında aldım . Garantisi devam ediyor . Çift pompalıdır tekte kullanılıyor şarjlıdır. Şuanki piyasa fiyatı 600 TL . 350 TL ye satıyorum. Ayrıca kiwi göğüs pompasıda mevcut o da aynı fiyat az kullanıldı .