Bu damlayi verdikten sonra bebegim peynir kesigi seklinde kusuyor 3 4 gundur kullaniyorum her defasinda kusma oluyor dun denemek icin kullnmadim bebegim kusmadi hic acaba damladan mi yoksa tesaduf mu oldu anlamadim. Sizce kullanmayi birakiyim mi yan etki mi yapti acaba