Bensuuu1 Bebeğim sağ göğsümü çok rahat emiyor ama solu ememiyor okadar çok uç yok çünkü 🙄 sizde durumlar nasıl
aysnr0649 Bensuuu1 benim hiç ama hiç yoktu göğsümün ucu hatta çok korktum bebeğimi emziremem diye. Ama emdikçe çıktı şu an 1 aylık bebeğim gayet kolay emiyor.