dndtnll78 Hanımlar 40ımız çıkalı 2hafta olcak akıntım hayla devam ediyor normalmı acaba 40kıma 2gun kala çok az lekeydi biti derken Gine eskisi gibi beya oluyo bu akıntı ne zaman bitiyor
cerenimooo dndtnll78 3 ay oldu akıntım hala devam ediyor kanam 40lyken bitmişti ama akıntım devam ediyor
Bebegimicin1 dndtnll78 ilk doğumda ara ara 3.5 gün kesintili lekelenmelerim oldu bazen 2 gğn sürüp 3_4 gn sonra twkrar bi kanama bı şekilde 3 ay süre geçti 2. Doğumumdada 1.5 ay oldu 40 ım öıktıktan sonra seni kansız boracak bi toğun kanaman yoksa korkma zamnla azalıyor normal