Merhaba kızlar 45 günlük bebeğim var emziriyorum ama sağ gögsumde minik kırmızı noktalar oluştu ve göğsüm acıyor cok hassaslaşti dokunamıyorum.Gece 39.5 e kadar ateşim çıktı sürekli ayni duzeyde kaldi inmedi ve felaket baş ağrım var ılık duşa girdim göğsüme tarakla masaj falan yaptım ama geçmiyor suan ateşim 38.Mastit mi yoksa başka bisey mi acaba çözemedim inatcı bir ateş ve halsizlik var kafamı kaldıramıyorum doktora gidicem simdi.Var mı aranızda böyle olan nedir bu😔