Merosat Arkadaşlar ek gıda için bebek irmiği, pirinç unu, keçiboynuzu özü vs şeyler almak istiyorum. Araştırıp memnun kaldığınız bir marka varmı?
Lay Merosat wefood ve beyorganik aldım bugüne dek memnunum ikisinden de. Ama wefood daha çok içime siniyor açıkçası
Merosat Lay Peki neler aldınız biz ek gıdaya geçeli 1 ay oldu tecrübelerinize göre neler alabilirim bebeğim 6 ay 20 günlük? Fenty
Lay Merosat başlarda sadece sebze meyve yoğurt ve yumurta sarısı verdim. Şöyle mesela bal kabağı veriyorsam hem püre yaptım içine zeytinyağı koyup hem parmak gıda şeklinde önüne koydum. Yaklaşık 7 aylıkken pankek vermeye başladım. 6.5 aylık gibi arada kuzu kıyma haşlayıp koymaya başlamıştım sebze püresine. Bizim dr 6. Ay içerisinde kırmızı ete geçebileceğimizi söylemişti ama bazı drlar daha geç başlanmasını söylüyor. 8 aylık olana kadar gluten almasını istemedim bağırsak sağlığı toparlasın diye düşünmüştüm. Pankeklerini wefoodun glutensiz yulaf unuyla yaptım. Muhallebi pek yapmadım açıkçası ama günde 2 öğüne geçince sanırım 7 aydan sonraydı tam hatırlayamıyorum yine yulaf unundan muhallebi yapıp içine 1 çay kaşığı pekmez koyuyordum ve ceviz rendeliyordum sabah kahvaltılarında çünkü peynir yumurta zeytin asla yemiyordu hala yemiyor.
Lay Merosat rica ederim ne demek heyecanlı zamanlar. Bu arada bizim dr sebze çorbası vermemizi istiyordu ben koyu kıvamlı sebze püresi gibi yaparak verdim yumurta yemediği için (sadece krep pankek vs olunca yiyor) yumurta yemediği günler sebze çorbasına yumurta+yoğurt+ karabuğday ya da yulaf ununu çırpıp terbiye yaparak verdim. Ama bebeğiniz henüz küçükmüş bu aylar tadım gibi geçiyor 8. Ay gibi artık karın doyuracak şekilde ek gıdayı tüketmeye başlıyorlar.
Merosat Lay Ben 2 öğün veriyorum sadece ilk 2 hafta tek öğün şeklinde gittim ve açıkçası hiç çorba yapmadım hep çatalla ezerek verdim çiğnemeyi öğrensin diye hatamı yapıyorum bilemiyorum
Lay Merosat yok yok doğru yapıyorsunuz bence. Ben de haftada bir kaç gün çorba gibi yapıyordum geri kalan günler parmak gıda + çatalla ezerek püre şeklindeydi. Aksi durumda pütürlü yemeği reddedebiliyorlarmış pütür konusunda hiö sıkıntı yaşamadık başta alıştığı için
rua_da_senhora_das_verdades Organik gurmem ve kaptanın ceviz çiftliğinden alıyorum. Sertifikalarına bakabilirsiniz.