Goktugunannesiyim benim kızım temmuz doğumlu geçen sene yazın 1 yaş hemen öncesi 1 yaş ve 1 yaş sonrası şeklinde yazı geçirdik 😂 bu süreçte 12-18 ay giydirdim. Biz izmirde oturuyoruz burada havalar sıcak klima var ama yine de atlet vs giyilmiyo. O yüzden geçen yaz hep yarım kol çıtçıtlı body giydirmiştim. Birkaç tane tişört aldım ama onlar yepyeni kaldı. Tişört kullanışlı olmamıştı. Bir de tabi ki şort giydirdim😂 bunlarla bütün yazı geçirebilirler birkaç adet de gezmeye giderken giymek için olsa yeter 🥰 bu arada çıtçıtlı bodylerden bi 10 tane yetmişti bana bütün yaz. Şortlar da 6-7 taneydi sanırım. Bi ton kıyafeti vardı ama evde hep bunları giydirdim. Bide kız bebek anneleri bilir barbatöz diye bişey var o da çok kullanışlı. Alttan çıtçıtları da var. Onlardan da giydiriyordum