Mervek92 38 gün önce doğum yaptım, ben 2 . Gün tek kalmaya bebeğimi almaya çalıştım tam bir hafta sonra eğilip kalktım. Bu tamamen insandan insana değişiyor, olabildiğince kendin sürecini yönet. Çok şükür ben hemen atlattım ama kolay değil yani birdaha cocuk dahi düşünmüyorum ama bu bebeğime bakmak için çabalıyorum. Kanaman çok normal benim bi 10 gün filandır kanamam durdu yani baya baya sürüyor. O normak kuzum
ben sezeryanlı ilk doğumum allah yardım etsin ilk günler özellikle ilk 3 gün ölğm gibi geçti benim için