Kızlar merhaba. Normalde düzenli adet görürüm. İlk defa başıma geliyor. Doktoruma yazdım ama henüz yanıtlamadı. Başına gelen varsa bana bilgi verebilir mi? Adetim biteli beş gün oldu. Bugun kırmızı kan geldi. Kahverengi akıntı gibi değil sanki adet kanaması gibi. Nedir bu?