Farasc bizimki yürüyordu ben ayakkabı almadım çünkü kışın dışarı çıkmayacağımızdan gerek duymadım. Ayakkabıyı iki üç ay önce aldım 15 aylığız ilk önce çıkarıyordu tuhaf geliyordu yürüyemiyor ayağını kaldıramıyordu. Çok hafifde olmayan bi ayakkabı aldım çkarmasına izin vermedim dışarı çıkardım elinden tuttum yürüttüm sonra alıştı zaten hemen.