Kızim 9 aylık 4-5 aylıktan beri gündüzleri emmeyip gece emiyordu . Son 1 aydır gecede memeyi farkedince pozisyondan bile bağırıyor asla emmiyor. Biberon mama aşığı kızım . Bnmde moralim bozulunca salmistim artık . Az önce iki göğsümde sagdim 10-20 ml anca geldi . Kızlar sütüm tamamen bitmiş mıdır acaba yoksa artırmak için biseyler yapsam geri sütüm çoğalır mi ve neler yapabilirim 🥺🥺