Fourleafclover21 geçmiş olsun,bol bol dinlenmeniz lazım,bogaz için pastil alabilirsiniz.Bende emziren anneyim bebege zarar vermeyecek antibiyotik ve pastil kullanmak zorunda kalmıstım ve bebegıme hep maske takarak yaklasmıstım bir sıkıntı olmadı.Bol bol ıhlamır içtim.ilaçlar cabuk iyileşmemi sagladı doktor tavsıyesiyle kullanmıstım .Doktor ilaç alırken su tüketimimi artırmamı önerdi ,bebekte bir sıkıntı olmadı yoksa 1 hafta ilac almadan direnmeye calıstım ama geçmemişti