fisunguner07 1 yaşına kadar bende çok dikkat ettim. Sonra yavaş yavaş bir şeyler izlemeye başladı. Alfabe hyvn sesleri vs derken şimdi günde 2 saat kadar izler sbaah ve akşam olarak. Zararını görmedim ama bir ara inatlaşıp izlemek için ağlardı. O dönemi atlattık şimdi kendisi bitti deyip TV yi kapatır