Elisaliya1 Of kızlar nasıl oldu blmiyorm doğum yapalı bir ay oldu dikişim enfeksiyon kapmış acıyor kıpkırmızı doktor amtibiyotk başladı ve silverdin krem sürüyorum çok korkuyorum inşallah geçer 😔😣
cansuali Elisaliya1 benimde olmuştu batikonla temizle günde üç defa felan sonra krem sur bir hafta da geçmişti benim
Elisaliya1 cansuali bende bi kaç gündür vardı ben anlamadm sonra acıyınca fark ettim krem falan sürünce daha da yanıyor sizin de öylemiydi 😔
cansuali Elisaliya1 evet yanma hisssi oluyordu bende de bir hafta antibiyotik verdi doktorum ve batikonla temizlemem gerektiğini söylemişti ekstra krem kullanmadim