Kızlar aranızda tabiki doğu bölgemizde yaşayanlar vardır. Ben küçükken o tarafta yaşadık ramazan ayında meyan şerbeti olurdu hatta seyyar satılırdı. Cok seviyorum internetten almak istiyorum ama bildiğiniz güzel olan bir yer var mı ya da hepsi aynı mıdır? Bir de kök gibi olani mi almak lazım yoksa çubuk şeklindekini mi almalıyım?