Lütfen yardımcı olur musunuz uyuz olduğunu düşündüğüm arkadaşımla yakın temasım oldu evine gittim vakit geçirdik bana alerjik dedi ama eşinde de olmuş eşinin geçmiş alerji bulaşmaz ya dr teşhis edemedi uyuzu ya da arkadaşım bana söylemek istemedi of bilmiyorum bebeğime de temas etti Çarşamba gününden beri düşün düşün deli oldum küçük bebeğim var Ramazan ayında kayınvalidemler bize gelecekler Yani bulaş olduysa ne yapmam gerekiyor kolunda ve bacağında sivilce tarzı izler vardı ama sönmüş şekildeydi kaç kez sordum uyuz olmadığına emin misin dedim evet dedi kızlar ni akıl verin lütfen düşündükçe kaşınmaya başlıyorum psikolojik mi bilmiyorum dr randevusu en erken Çarşamba gününe var