pamukseker_ Kızlar 4 ay oldu doğum yapalım bebeğim 3 aylıkken adet oldum normal şekilde şimdi 3 gün gecikti test yaptım çok şükür çıkmadı 2 sefer doğumdan öncesinde hiç gecikme olmazdı ilk kez yaşıyorum ve korkuyorum böyle olan var mı acaba çok stresliymm😢🤔
Momkraa pamukseker_ canım ben de 6 aylıkken oldum 1 şubatta ikincisi mart 15 di gecikmeli oldu eminsen korkma düzene giimesi zaman alıyor
Momkraa pamukseker_ ric ederim canım bende çok stres olmuştum ama emzirdimiz için gecikmeler normal 15 gün az buz değil eğer eminsen dedigim gibi korkma 1 seneye kadar duzensiz olması normal yani
Cereninkuzusu3011 Benim 4 ay oldu doğum yapali tam 40 gün kanamam oldu sonra adet hiç olmadım daha bı olsam bütün dertlerim gidicek gibi 1 sene normal diyorlar düzensizlik olabilirmiş yani ama sıkıntı veriyor insana 🙄🤷