Bensuuu1 Merhaba anneler 21martta doğum yaptım hala hiç büyük abdestimi yapamadım normal mi sizde nasıldı? Normal doğum yaptım ve en son doğum öncesi lağmayla büyük abdestimi yapmıştım
MrsMavisss Bensuuu1 ishal yapacak ürünler tuketebilirsin bende normal doğum yaptım ama lavmana gerek kalmadan kendim doğumdan önce tuvalete çıkmıştım doğumdan sonra 3. Gün tuvalete çıktım kabız olmadığım için zorlanmadım
Mersinli3306 Bensuuu1 Bende 3 gün sonra cıkmıstım ama bide acıyacak dıye corba agırlıklı beslenmıstım korkumdan normal yani cıkarsınız bugun yarın ..
serebro Bensuuu1 sezaryen yaptım ama bende çok zorlanmıştım bir süre kesikten dolayı rahat edememistim bol bol kayısı hoşafı içtim öyle iyi oluyor.
uzaymom Bensuuu1 ben ertesi gün tuvaletimi yapmıştım. Kuru kayısıyı kaynatıp blenderla çektikten sonra biraz sulu biraz posalı onu içmiştim çok iyi geldiğine inanıyorum birde bi kaç gün katı gıdalar yerine çorba falan içtim hiç sıkıntı yaşamadım şükür