Kızlar 3 aylığız doğdugundan beri hç emmediği için sağarak verdm ve mama kullandm artk sütüm hç yk sadece mama gdyrz 1 aydr yaklaşk 20 gundr iştahla yemiyo mamasını cok az yıyo acaba artk mamayı mı begenmıyo sma ya gçş ypıym dyrm tadını yadrgarmı szce kullananlar memnun mu?