kerem_imm Kızlar oğlum 3 ay 23 günlük. Sadece uukuya geçerken emzik veriyorum. Haliyle ağzındayken uyuyakalıyor. Ama ben çıkarıyorum boğulur diye korkuyorum. Hangisi doğru
otose_san kerem_imm bende emzik ile uyutuyorum, ağzından çıkarmaya çalışırsam uyanıyor o yüzden kendisinin çıkarmasını bekliyorum
Taze_anne kerem_imm korkma hic emzikle bogulmasi pek mumkun degil zaten onlar isi bitince uykuda atiyolar emzigi benim kziimda 3ay 27 gunluk hic mudahale etmiyorum kendi diliyle ittirip atiyo bi sure sonra
Efnani Benm kızın ağZından çıkartamıyordm bende korkuyordm ama çok şükür bir şey olmuyor. Sonra kendiliğinden atıyor. 😄
kerem_imm Evet bı zaman sonra emzik yanına düşmüş oluyor. Ama ben görmeden o zaman diliminde bir şey olur diye korkuyorum. Uyuduktan sonra da çıkarınca uyanıyor. O zaman kendisinin çıkarmasını bekleyeyim yine.