BeBeU Kızlar ben şubatın 3 ünde sezeryanla doğum yaptım , kanamalarım iki gün öncesine kadar devam ediyordu çok şükür bitti dedim bugün tekrar minicik bir parça halinde kanama geldi normal mi bu durum bilginiz var mı
dolunaymomsss BeBeU normal canım bende sezaryen yaptım 40imdan iki gün önce kanamam bitti 11 gün sonra regl oldum normal yani