Canım anneler kızım 3 yaşında şuan geçen sene tuvalete alıştırdım bezi bıraktık çok şükür 1 2 haftada alıştı tuvalete çok zorlanmadım amaaaaa gece asla tutmuyo çişini 1 senedir vallahi yıldım artık her seferinde yuvalete kaldırıyorum uyursam uyanamam diye 4 e 5 e kadar uyumayıp onu tuvalete götürüyorum ama sonra yine yatağına çişini yapıyo her gece kaldır üstünü değiştir çarşafları değiştir tekrar yerine yatır cok sıkıldım artık bazen yakalayamıyorum tam uyandırmaya gidiyorum tuvalete götürmek için ben gidene kadar yapmış oluyo ve sorun şu ki artık o kadar alışmış ki uyanmıyo bile hiç rahatsız olmuyo bazen 5 e kadar dayanıp sonra uyuyorum 10 da kalkıyoruz hergün 10 a kada bi kere daha yapıyo ben uyurken ve öule ıslak ıslak saatlerce uyuyo kalkınca da ben vicdan azabı duyuyorum bu sefer kendime sinir oluyorum napıcam bilmiyorum hiç böyle bişey yaşadınız mı bana bi yardım edin gündüz hiçbi sıkıntı yok ama tuvalete gittiğini bile bilmem yani tuvalete girip kendisi yapıyo siliyo tekrar giyiyo üstünü bitek kakasını yaptığı zaman bana sesleniyo ben siliyorum hiçbi sıkıntı yok yani ama gece olduğu zaman asla tutmuyo çişini napıcam nasıl alıştırıcammmm😢😢😢