Hatay31 5 ay oldu doğum yapalı 67 ile hamile kalıp 79 ile doğuma girmiştim çıktığımda 72 idim 5 ay oldu hâlâ 72 yim bi gram gitmiyor yaa regl de olmadım hâlâ nasıl zayıflicam emziriyorumda sürekli bi açlık hali mevcut🤦♀️ Sizler nasıl verdiniz kiloları
eylusko_ Hatay31 5 kilo çok değil üzülmeyin . adet olunca da gidecek biraz .benim de 3 kilo kaldı gitmiyor . varsın gitmesin 🤣
Oktay0122 Hatay31 günde 3 lt su içiyorum 7 martta doğum yaptım sürekli emziriyorum ekmeği hayatımdan çıkardım az az sık sık yiyorum 13 kg gitti 👌
Hatay31 eylusko_ keşke 5 kilo olsa ya ben bi 10-15 kg vermek istiyorum şimdilik eski kiloma dönsem onada razıyım😂
sutlukahve eylusko_ adet olunca kac kilo giti ben 75 doguma gitim 6 ay oldu 58 dustum 56 hamile kaldim
Momkraa Hatay31 canım bol bol su iç 95 kiloyla doğuma gittim şimdi 69 kılodayim ekmek makarna şekerli hiç bisey tüketmiyorum aciktikca su iç derim sporla destekleyelim hedefim 60 az kaldı kızım 7 aylık oldu 74 kılıydım hamile kalınca şimdi ondanda zayıfım
Hatay31 Momkraa su içiyorum zaten günde en az 3-4 lt yi buluyodur yani ama pilav ekmek falan onları kesemiyorum ya
Momkraa Hatay31 ekmek yemiyorum ama pilav yaptıysam 2 kaşık yerim kendim dengelerim yani canım sende vu şekilde dene
Derya2867 Hatay31 valla 53 kilo ile hamile kaldım 68 ile doğuma gittim spinal sezaryen oldum 2 ay önce şu an 58 kiloyum arada 59 oluyor ne yaparsam yapayım daha da inmiyor ekmek makarna pilav yemiyorum emzirmiyorum da ama gitmiyor işte
Kubrasah Hatay31 emzirme ve bol su ile gidiyor kesinlkle. Bebegimde alerji oldugu için cok saglıklı beslenemiyorum sürekli hamur işi kızartma ona ragmen 17 kilo gitti. Kaldı 7 kilo 😬 6 aylıgız su anda elbet oda gidicek kendi vucudumdan bekledigimden hızlı gidiyor
Momkraa Sseedda hayır süt yapan su zaten canım tam tersi su içtiğim için daha kaliteli süt oluyor taneyle alakası yokmuş bende öyle sanıyordum
aselinannesiiiiiiii Hatay31 ben emzirdiğim için kolay verdim 70 le doğuma girdim çıktığımda 68 sim şimdi 58 e düştüm yeme konusunda da biraz iştahsızlık yaşıyorum açıkçası
UmayAsya1001 Hatay31 47 kilo ile başlayıp 64 ile doğuma girdim. İlk bir hafta içinde 14 kilo verdim. 3 kilo da göbeğimde kaldı 😁
Artbr Ay ne güzel herkes 10 15 kilo vermiş ben niye 6 kilo verdim ki 3ü oğluşum zaten. Gide gide 3’kilo gitti 😬