Kızlar alerji postlarında hep gürültülü kaka yazıyorsunuz merak ettim. Bebeğim sesli gaz çıkarıyor hatta bazen normal insan gibi öyle minik bi pırt değil yani 😁 kakayı da bazen gaz ile yapıyor gürültülü dediğimiz bu mu oluyor tam olarak? Gaz sancıları başladı ben de alerji postlarını okudum kafam biraz karıştıı aydınlatın benii 😁( bebiş 14 günlük)