Oğlum tam 17 aylık. Yaklaşık 15e yakın kelimesi var. Ama çoğunlukla dıgıl dıgıl kendi kendine bişeyler konuşur. Bana bişeyler anlatmaya çalışır bende onaylarım aa öylemi evet öyle olmuş gibi gibi her zaman desteklerim. Ama bazen sinirleniyor kendini anlatamadığı için çok konuşma meraklısı, tam olarak ne zaman açılır kıyaslama yapmak vs değil amacım ilk bebeğim bu konuda bilinçli olmadığım için fikrinize ihtiyacım var