hakirikikiri 16 aydır emziriyorum asla mama karşıtı bir anne değilim yanlış anlaşılmasın ama eğer tıbbi sorunlar yoksa her annenin sütü bebeğine yeter önemli olan şu süt meselesini bi kapatmak önce, doğumdan önce süt sağma makinesi 50 çeşit emzirme çayı 50 çeşit süt damlası alıp koydum kenara biberon bile almadım o kadar kararlıyım emzirmeye, baktım ilk hafta sağıyorum sağıyorum adam akıllı süt yok eşim mama alalım dedi yoo dedim evde sütle ilgili ne varsa attım ben sadece emzireceğim hiçbir şeye ihtiyacım yok dedim hiçbir çay damla vs kullanmadım ve sütle ilgili hiçbir şey düşünmedim bir daha yok sütüm var mı acaba yok yetiyor mu yok doydu mu vs süt var mı yok mu sorusunu beynimden sildim ve o günden sonra kızımın çişli bez sayısı ve kilo alımında artış oldu süt mideden değil beyinden salgılanır sen sütüm var dersen beyne bu gider, yapmanız gereken şey mutlu pozitif kaygısız olmak, bol ten tene temas, booool su içmek güzel beslenmek ve ne kadar mümkünse o kadar uyuyup dinlenmek, şunuda eklemek istiyorum verilen her mama göğsünüzün bir öğün az süt salgılaması demek lütfen sütünüze güvenin ❤️