Hemsireannis işinize karışmak istemem ama ev ile araba arasında kalmışsınız.. şaka mı yapiyorsunuz🙂 tabiki ev ev ev ev.. ben 6 aylık hamileyken ev sahibi bana çık dedi eşim askere gidecekti 2 haftası vardı askere gitmeden çık dedi.. asla ev bulamadım.. çok rezil oldum.. dahası komşum şuan 1250ye oturuyor ev sahibi evi sattı oda aynı binada 5.kati tuttu tam 2000e.. şaka gibi dimi.. zaten benzin her sn artıyor evinizi alın o sizin güvenceniz olur inşallah fiyatlar uçuyor 2 maaşliymissiniz. Ödersiniz bence ev alın