Trkcnnnn ben normal doğum bekledim 8 saatte sancı çektim ama bebeğim 4 kilo olduğu için kanala girmedi bu nedenle alttan muayeneyi çok oldum bende korku kaldı. Alttan muayeneyi doktor yapmadı ebeler yaptı çok canım acımıştı. Ama simear testini doktor yaptı acımadı. Korkulacak bişey yok