Ben şuan gidiyorum Alexander çok memnunum. Evet makineyle kisaltman gerek şöyle düşün jiletle alsan cihazla kökünü kurutmaya çalıştığın kılın guclenmesinu saglayacaksn makineyle kisalt demesinin sebebi yüzeyde olan tüylerin boyunu kisaltman gerek başka bir amaç yok içiniz rahat olsun bir terslik yok aksine makin3 daha iyi ben asla jilet vurmam