Adssmom lütfen ağlamayın com dogru bir karar veriyorsunuz.biz de devlette yaptiracaktik olmadı.keske özelde yaptırmak için maaliyet olsaydi.bebeklerde i dönemde idrar yolu enfeksiyonu çok oluyo sünnetle bunun önüne geçmiş olacaksınız ayrıca bı kaç alt temizlemede iyileşecek annesi 🙂 arkadaşım yaptirdi