Merhabalaaar hanımlaaar 🤗
Bebeğim 4 aylık Önceden düzenli bir şekilde çoğu zaman kendiliğinden uyuyabiliyoken şimdi uyku saatleri bozuldu. Ne yapacağımı şaşırdım? Emziriyorum yatırıyorum sallıyorum ama uyumuyor. Hep 10 dakika 15 dakika.
Başına gelen var mı? Neler yaptınız?
Tavsiyelerinizi bekliyorum.