Nurayagiz bence kaşığın sapınin uzun olmasına dikkat et ben en çok onda zorlanmıştim mamajoo nun kaşığı güzel mycey in de bı kaşığı var o da güzel ama sapı kısa oioi nin puzzle tabağını ve yuvarlak kasesini aldım ama dediğim gibi nerdeyse hiç kullanmadık pankek vs yapacaksan oioi nin puzzle tabağında rahat olmuyo onu soyleyim JoJo Türkiye diye bı marka var onun tabaklarından da aldım omlet pankek vs onda daha rahat oluyo