Merhabalar,
Benim oğlum 3 aylık, bir de 1.5 yaşında Shihtzu oğlumuz var. Bebekle ilgilenmekten köpeğimizle ilgilenemiyorum, bir de ortada bebeğimin hiçbir şeyini bırakamıyorum rahatça köpeğimiz ağzına alıp kemirmeye başlıyor kaçırıyor falan biraz kızıyorum ona sonra da vicdan azabı çekiyorum.
Sizler nasıl kuruyorsunuz dengeyi, bebeğiniz ile köpeğiniz anlasabiliyor mu, neler yapıyorsunuz?