3 hafta önce devlet Hastanesi’ne giturdum oğlumu kulak enfeksiyonu var dedi antibiyotik verdi 3 gün kullan sabah akşam 1 er çay kaşığı diyerekten kullandım dün yine kulağım agriyo demeye başladı gece hiç uyumadı çok ağladı. Sağlık ocağına götürdüm bu arada çok sever ve güvenirim aile hekimine bilgili baya sıradan aile hekimi değil çok degistirdigim için biliyorum. Oda enfeksiyonu var dedi antibiyotik yazarken ama sen zaten kullanmışsin dedi anlattım kulak enfeksiyonu 3 gün antibiyotik kullanmakla geçmez ki dedi 10 gün kullan yazdığımı dedi. 1 tatlı kaşığı olarak kilosuna baktı öyle olcegini yazdı Ama 2 yaş için 10 gün fazla değil mi normalde 1 hafta kullanırdık kafam allak bullak oldu