Öncelikle 3 aydır hapla korunuyorum geçen ay hapin markasını değiştirdim dakika dakikasına icmesemde gün atlamadan içtim ama bu ay adetim gecikti hiçbir adet olmaya dair belirtim yok 3 gün oldu dün gebelik testi yaptım erken olan predoctor du galiba negatif çıktı soğan suyu içtim 2 gün asprin içtim ama hala tık yok acaba hamile kalmış olabilirmiyim