6 buçuk aylık oğlum var yeni ek gıdaya geçtik taşımları bitirdik çorba veriyorum Elmalı muzlu muhallebi yapıyorum hevesli hevesli ama 5 6 kaşık alıyor sonra başlıyor ağlamaya ne yapmalıyım bebeği benim gibi olan var mı nasıl bi yok izlemeliyim acaba ??