Oglumunannesiyim Ayn süreçten bizde geçtik. İlk 1 sene sebepsiz kabızlık bebeklerde çok sık görülür. Kendi beslenmenize dikkat etmeniz gerekiyor. Acı baharatlı yiyeceklerden uzak durun, bol sıvı tüketin, bol lifli gıdalardan tüketmeye çalışın. Bebeğinize günde birkaç kere zeytinyağı verin tatlı kaşığıyla. Kayısıyi geceden ıslayın sabah uyaninca suyu ile birlikte kayısıyı yedirin. Çok güzel bağırsak çalıştırıyor. Suyunu çok koymayın ama. Ek gıda da ne durumdasınız bilmiyorum tadimlara başladıysanız kabak haşlayın piştikten sonra üzerine zeytinyağı gezdirin öyle verin bebeğinize.