Merhaba anneler oğlum 5ay 24 günlük. Ek gıdaya geçtik. Tadımlara zeytinyağ ekliyorum. Ama kaka zamanı ıkınıyor epey, sonunda yapıyor. Yeni geçtiğimiz için hu kadar ıkınması normal mi? Biraz koyu kıvamlı yapıyor ama günde 3 4 kez yapıyor genelde. Kabız mıdır? Bir de ne kadar su vermeliyimmm.. 1 bardak su versem içecek gibi o kadar istekli ki fazla verip zarar vermek istemedim kaç ml gerekiyor