Kızlar bilginiz varmı yardım edin lütfen bebeğim 26 sında 6 aylık olucak karma 3 aşısı var ama rota virüsü aşınımda 2 dozu uygulanması lazımmış ikisini aynı anda yaptıran oldumu hiç herhangibi bi sorun yaşadınızmı anasağlındakğ ebe ikisini aynı anda yapabilirz dedi yoksa ikisinin arasında 28 gün olması lazım dedi ozamanda rota için geç kalmış olursunuz dedi oyüzden ikisini aynı anda yapalım dedi napmalıyım