Anne888 Kızlar oğlum hiçbir şekilde durmuyor altını alamıyorum ağlayasım geliyor bazen o kadar hareketli ki 7 bucuk aylık daha ileriyi düşünemiyorum:/ külot bez kullanan var mı nasıl sızdırma taşırma yapıyor mu Allah rızası için yardım ya :(((
esraeerdogann Anne888 sızdırma taşırma yapmıyor sleepy kullanmıştım ama bidaha almam eşofmanı çıkart bezi geçir tekrar eşıfmanı giydir uzun iş valla bitsin diye bakmıştım artık benim oğlumda sizinki gibi ama eline bişey veriyorum o ara duruyor onunla ilgileniyor
Medusafer Anne888 iki kizim da çok hareketli ikisine de 3 aylıktan beri kulot bez kullanıyorum çok memnunum