alptoyyy hiiiiç kullanmadım,cocğumdan hiç bişi önemli değil kirlensin yıkanır..bende o baskıyla büyüdüm hepimiz büyüdük gerçi..ve bence psikolojik olaram cok baskı var üzerimde atmadığım,tek bu değil aman dökme sakın,yer kirlencek üzern kirlencek,suyu dökme yemeği dökme duvarı çizme koltukta zıplama yaatığı yere atma hep bi emir bırak kirlensin