Bebeğim 8 ay 11 günlük 10200 kg. Ama gündüz iki çeker bırakır memeyi ek gıda desen zar zor 2-3 kaşık çorba veya yemek , şanslıysam yarım çay abrsağı meyveli yoğurt. Kahvaltıda pankel vs her şeyi denedim asla yemiyor. Sadece gece emiyor. Meyve yemeyi seviyor bir de . Napacağımı şaşırdım yemediği halde kilosu iyi ama yemiyor diyede istemeden zorluyorum napmam gerek. Eninde sonunda yer diyip zorlamamam mı gerek napacağımı şaşırıdm kaldım 😔