Sefeff benım kızımda dısarda oyle ama evde çoçukça hareketleri yapıyor dışarda yapmaz mesela evde koltuk tepesinden alamam ama Baska insanların yanında asla bu evde yaptı seyleri yapmaz olgun insan gibi oturur konusur anlatır kendı kendine oynar misafirlik de falan. Çok nadirdir evde kı gıbı davrandı. Bu sizin onu yönlendirmenizden kaynaklı. Mesela baskalarının yanında. evdeki gibi hareketler yapmasına izin verseniz mesela o zaman o insanlara göre çoçuk olcak ama. Ama ben mesela izin vermiyorum bir Baska insanın yanında Bagırarak konusma sına evı kurcalamasına Baska insanların evinde koşmasına bu yüzden bunları yapmıyor gıttım ız yerde. Ve herkes diyor maşallah çok akıllı büyük insan gıbı. Bu arada ufakkenden basladım boyle dıkkat etmeye. Bazen hiç oturmadan eve geldım olmuştur ama şükür Başkaların yanında nasıl davranmasını gerektiğini öğrendi. Bazı insanlara göre çoçuk olmak eziyet etmesi demek her sekilde. Boyle söz dinleyen sakın çoçuk görünce şaşıyorlar. Birde şükür et soyle degil ben neler çekiyorum dıyorlar. Herseyın bası konusmak anlatmak ve bir kereye dahil mahsus yapılmayacak seylere müsade etmemek demek geliyor içimden sonra neyse diyorum. Üzülmeyin. Bu çok güzel bırsey. İletişimizin çok kuvvetli ki sizi anlıyor ve bir çok seyı öğrenmiş benım gözümde