Trkn-6 Arkadaşımın bebeğiyle benimki 10 aylık o diyor ki benim kızım dede baba anne mama diyor diyo benimki erkek bizimki hiç birini diyemiyor
Yenianne0681 Trkn-6 evet benim oglum dun 11 aylik oldu 8 ayliktan beri anne baba mama meme at atti diyor
Saripapatyammm Trkn-6 Konusabilirde konusmayabilirde. Yani her bebegin gelisimi farklidir. Suan konusmasi iyi ama konusmamasi kötüde degil. Korkmayin.
Sevimliayicik Trkn-6 Her ikiside normal yani benim oğlum 9.ayibdan beri baba dede diyor . Ya da demeyede bilir her bebeğin gelişimi farklı sonuçta
Nscaslan34 Trkn-6 bnmki 3 yaşına kadar konuşmadı sindi catur catur 😄 10 aylıkken yürüdü mesela. Her cocuk farklıdır zaten kimisi erken konuşur gec yürür vs olabilir bnde 1 yasinda gayet konusuyormusum
Asenaeylul Trkn-6 ama 8 aylıktan beri diyormuş olabilir sizinki konuşmuyor diye hiç biri mi konuşmasın
plakayerli Trkn-6 bu kelimeleri söylemesine konuşma da denmez bence bilinçsizce söyledikleri en kolay heceler benim oğlum 9,5 aylık o da söylüyo canı isteyince
Ipekoz Trkn-6 der tabi canım her bebek farklıdır. Bebeğine bol bol masal anlat eşyaları tanımlarken mesela biberon deme mavi biberon gibi tanımla. Dört tekerli araba gibi mesela. Okonuşmasa da onunla sohbet etmek konuşmasını hızlandırabilir
Gencanneyim Bebeklerin bir şeylere bilinçli olarak ses atfetmeleri 12 ay ve sonrasında oluyor. Öncesinde çıkardıkları sesler sadece. Konuşma denemeleri yapıyorlar bir nevi. İkisinin tek farkı dediğim gibi istemek ya da bilinç.
Burculicee Trkn-6 10 ay 25 günlüğüz oğlum dede baba attı cış anne düttü yani düştü diyor her bebeğin gelişimi farklıdır
Kedidirokedi Trkn-6 benim bebeğimde 8 aylıkken dede baba meme diyordu fakat bilinçli söylediğini düşünmüyorum babıldama deniliyor buna
Ayazzmomms Trkn-6 etrafımda 2-3 yaşında konuşmaya başlayanlar oldu sadece anne baba dıyorlardı bebekten bebeğe degısır kulaklarında sorun yoksa korkmayın
UraSsmom Trkn-6 Kuzenimin hem oğulları hem kızı 2 yaş demeden konuşmayı söktüler olabilir yani. Ama sizin dediğiniz sadece kelimeler vümle değil 8 9 aylıkken anne baba mama dede diyodu benim oğlum da