Sibelcantosun Kızlar bebegim 36+4 yani 8 aylık oldu ve inanılmaz huysuz sürekli aglıyo uyumuyo ne yapıcagımı bilmiyorum niye böyle Allah aşkıma başına gelen varmıı ne yapmalıyımm
Sibelcantosun BalBademmmmmm ahhhh ahhhh şuan bir Allah biliyor neler çekiyorum en son dün agzıma bir lokma bişeyler atmıştım uykusuzluktan açlıktan gebericem valla asla minnoş uyumuyo uyutmuyo yemiyo yedirmiyo kucagımdan inmiyo omuzlarım artık iflas ne oluyo anlamadım
Sibelcantosun BalBademmmmmm inana onuda yaptım banyosunu yaptırdımm masaj yaptım yok kucagımdan inmiyo 😆
Sibelcantosun BalBademmmmmm 😅bu ara futbola sardı evde bir top var sürekli tekmelemek istiyo peşinde koşuşturmak istiyo ve daha yürümüyodaaa 🤣