Asyaaaaaa bende şuan sizinle aynı durumdayım 8 günlük gecikmem var benim doğumdan öncede gecikmelerim olurdu 1 hafta 10 gün doğumdan sonra düzenlendi o yüzden korkuyorum. Covid geçirdim bu ay ve sinovac aşısı oldum onlardan olabilir gecikme diyorlar bekliyorum. Ağrım var stres yapıyorum ve bu ay aşırı stresli geçti. Onlardan olduğunu düşünüyorum. Bugünde olmazsa yarın bir test alacam. Benimde bebeğim 9 aylık.