Benden 3 aylık bebeğime grip geçti , şuan onunda boğazı kızarık , hapşırık ve burun tıkanıklığı var . Sürekli çektiğim halde hâlâ tıkanıyor , doktor bu damlayı verdi ama 2 yaş üstü kullanım diyor nette aranızda kullanan var mı ? Burun tıkanıklığı için de ayrı bir öneriniz var mı ?