alptoyyy Kucuk sehirde yasiyorum burda ortodontist yoktu. Buyuk sehirlere gittim yillarca duzeltin disimi diye. Hepsi senin dis duzelmez diip kabul etmediler pes etmedim surekli araştırdım telle duzelmeyecegini cene ameliyati olmam gerektigini ve farkli sekilde duzelebilecegini ama telle mumkun olmadigini her defasinda dinledim. Baska cozumde ben istemiyordum. Tele zor ikna olmustum ameliyat falan ugrasamazdim. En son neyse yapilmayacak galiba dedim. Bir gun baktim yasadigim sehre bir ortodontist gelmis umudum yok tabi. Anneme gel bi konusalim dedim. Girdik adam genc tecrubesi yoktur diye dusundum. Bana benim calisma alanim senin disin uzerine ben yaparim senin disini baslayalim hemen dedi. Para kazanmak için oyle soyledigini dusundum ama baska sansim da yoktu. Hemen o anda takti telleri. Her zaman duamdadir Allah razi olsun ondan. 2.5 yil kaldi. Yillarca uzmanlarin yapamam dedigi disi 2.5 yilda ameliyatsiz duzeltti. Keske onceden karsima ciksaydi dedim. Uzun oldu kusura bakmayin diş kanayan yaramdi benim. Eger istiyorsaniz hic dusunmeyin. Sonuc cok guzel oluyor cunku