Tubiiik Bebeğim 9 aylık gündüz pek bişeyi yokken geceleri gazdan dolayı uyumuyor sürekli ağlıyor bu ayda gaz olur mu bu kadar ya napmamız gerek yoruldum artık
Asden Tubiiik benimki erkek. Erkek bebekler gazlı olur diyorlar Ama bu kadarı normal mi bilmiyorum. Korkudan kurubakliyat bile hiç başlayamadım
ece_arel Tubiiik ben bu gece 2 tabak kuru fasülye yedim benim bile midem bozuldu benimkide gazdan ağlıycak glb 😭
Asden Dün aynı başlığı açtım. 9 aylık bebeğim. Ek gıdaya başladığımızdan beri bi gaz problemi. Aslında çıkarıyor sürekli ama geceleri 4-5 kez ağlayarak uyanıyor ve ağlarken de gaz çıkarıyor
Tubiiik Ben de çok dikkat ediyorum nasıl oluyor anlamıyorum iki gündür gece gram uyku yok hep çığlık çığlığa kız benim ki
arasinaanesi Benim oğluö 17 aylık bağırsak tepkili besin alerjisi vardı dokunan bir şey yediğinde geceleri gaz sancısından uyuyamazdı kıvranır ve ağlardı çok şükür alerjimiz geçti herşeyi yiyebiliyor ama eskisi kadar olmasada hala geceleri gazı oluyor.